innan jag sover ..

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
varför somnade jag med sminket?
2.  Hur mycket kontanter har du på dig?
0 kronor
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest, tvungen att härma stina som jag tog denna ifrån=)
4. Favoritplanet?
jorden
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Papii
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Im living to love you
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
linne och en tröja
8. Sätter du etiketter på dig själv?
njaee?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag har inga skor på mig just nu
10. Ett ljust eller mörkt rum?
mörkt
11. Vad gjorde du vid midnatt?
förra midnatt sov jag, nu sitter jag här
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? 
Oki kommer och hämtar dig :)
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
långt härifrån
14. Vilket uttryck använder du dig mest av?
"jag bah"
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Anne kanske?
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
faxe
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? 
Godis, samma svar som stina igen :D
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inga
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
16 tills nu
20. Din värsta fiende? 
ingen
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en svartvit bild
22. Vad var det senaste du sa till någon?
gud vad rädd jag blev
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar :)
24. Senaste låten du lyssnade på?
Vincent - Miss Blue

Kommentarer
Postat av: J=)

DU ÄR UTMANAD;)

2007-11-06 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0