jag gör inget annat, förutom att tänka på dig


och blogga givetvis.. jag har matteprov om 20 min, stämningen i klassen är på topp.
har nyss bråkat med linnea och några andra som vanligt, men det är kopiöst mycket
jävla kackel i mediasalen, STÄNDIGT. Majja och Elin är och hälsar på mig här på media,
det är inte direkt ovanligt att jag har en massa polare som hänger här. jag är o(seriös).
måste på stan efter skolan och fota julklappstips med jossa, om hon får fingrarna ur *****-
sen hem, och skriva uppsats .. stress stress stress

idag fyller elin larssa år förresten, grattis pigan !

update, jag underskattar mig själv !! jag fick flera poäng över godkänt på
matteprovet, wihooo. jag kanske inte är så trög trots allt (?)  dehär kan jag
leva på i några dagar, nu ska jag fira med att fara hem och plugga engelska!

update igen, och nu är äntligen denna torsdag slut. den har vart seg och ganska
jobbig. efter skolan for jag med nicke, jossa, ulli och raulie på uppdrag, vi fotade lite
bilder till skoltidningen.. sen for jag hem och tog det easy och sen vidare till vrålåket.
han var tokig idag, men ack så söt, sista 15 var han så sjukt fin ! fin pålle med andra ord.


DAGENS..

VILL HA:
en kram
KLÄDSEL: jeans, stickad tröja
SMINK: None
FRISYR: utsläppt med 2 klämmor i luggen
LÅT: sean kinston - me love
PLANER: har haft massa planerat, endast sova återstår
SAKNAD: närhet och min farmor
DUMMASTE: min onödiga nojja inför matteprovet
MISSLYCKANDE: engelska pluggandet
DROG: du
KÖP: en pigall, och den var sjukt ogod
GODIS: Choklad
HUMÖR: Omotiverad
ORD: svordomar


gemigenpuss.nu

Kommentarer
Postat av: Sendraget

Åh vännen. Hoppas de går bra på matten. Synd att du inte hade sms möjligheten. För då hade jag kunnat ge lite matte hjälp.;) sitter via mobilen. Svin jobbigt. Åter till kursen. Kram

2007-11-22 @ 13:46:47
Postat av: hanne

love u honey ;)

2007-11-23 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0