jag vill ha fredag hela veckan!

jag älskar fredagar, det är en jävligt bra dag. och när jag vaknade imorse
var jag hur glad som hellst, även fast jag hade dunderhuvudverk pga för lite sömn
och knappt kom upp ur sängen pga min träningsverk, för ikväll är det idol och mys
tillsammans med 2 av mina allra käraste, en tredje kanske också är med, I hope.

Nu sitter jag i skolan och funderar, har bara media idag och sen idrott..
hoppas jag hinner göra bort hästen innan träningen.. eller jag MÅSTE hinna det.
har jag tur så vill anne rida han på hästkunskapen, smsade just och fråga.

uppdaterar lite senare, kanske ikväll.. nu måste jag jobba.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon ! =)

2007-11-09 @ 09:38:53
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0