jenny utmanar mig

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



-
Jag får verkligen utbrott om någon är seg ibland och det är inget skämt, utan jag blir riktigt hysterisk
-Jag börjar grina till det mesta som sänds på tv typ om jag kollar oprah winfrey och det är någon som blir glad för att de får pengar, då börjar jag grina
-Jag pratar med mig själv varje dag jag har verkligen förmågan att alltid prata med mig själv, och oftast på engelska?
-Jag får ångest över små saker extremt dålig vana som jag vill bli av med snarast
-Jag garvar alltid åt mina egna skämt jag har alltid vart en person som försöker liva upp stämningen, antingen med bra, eller RIKTIGT dåliga skämt
-Är världens största tidsfreak, är alltid 5 min för tidig till bussen, vaknar alltid 1,5 timme innan jag börjar, fastän jag vet att jag bara behöver en halvtimme på mig. jag hatar verkligen att komma sent. Måste ta den sista utav Jenny, jag blir som sagt galen om folk inte passar tider!


jag utmanar: Elin, Malin N och Anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0