lämna ett avtryck!

man blir ju fundersam, vem är alla som läser min blogg?
lämna ett avtryck med ditt namn och en kommentar ;) .

igår (onsdag 31/10) fyllde jenny år, hon är så ful..
ne jag skojade bara :) var där och fikade, gud vad gott.
man blir aldrig less på gosaker !

kollade en film med emil igår också, 8mile :) den är så grym!
idag har jag vart i stallet och ridit john hickey övning med C, det
gick fanimej inte så bra, men tillslut så gick det ju bra! övning ger
resultat. mitt mål är att clatch ska bli lika grym på det som pridde, men risken
är dock inte stor.. hah.. sen har jag pluggat med annebanan och vart
på gymmet, nu ska jag ta en prommis och sen sova.

imorn ska jag upp tidigt för att fara till hästen, skönt att göra bort den redan vid 10e
på morgonen :P ska spåna på vad man ska ha på sig imorn också, tunga tankar
och funderingar med andra ord..

ne, nu måste jag verkligen pysa ut och promenera i mörkret..
tur att jag inte ska gå själv !!! :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Är stammis här sofflan and you know it ;)

2007-11-02 @ 00:47:02
URL: http://Maalliiin.blogg.se
Postat av: haannnnne

jag vet ju iaf att jag och jenny är här ganska ofta men det vet du ju också :D

2007-11-02 @ 11:57:47
Postat av: Jenny G

Kollar till dig lite nu som då, och du är dig lik... kramis

2007-11-02 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0