välkommen lördag !

har vaknat för  nån timme sen, slog på inspelningen av idol och marie+daniel var
så jävla grym. amanda halvbra och andreas värdelös och vem åker ut?
Jo DANIEL. fyfan vilket misär, idol är ett stort skämt som jag aldrig mer kommer
kolla på.. vilken jag vet att jag kommer göra men så känns det just nu !

lite roligt när jag kollade statestiken på bloggen, och 198 pers läste min blogg
den 22/11.. why ? :P skrev ju inte något jätteintressant direkt !

den här dagen tar jag som den kommer, måste fylla telefonen NU.
för jag vet 5 stycken jag MÅSTE ringa ! love pease and understanding.

jag skulle vilja uttrycka mina känslor
som clatch gör på denhär bilden....
jihoooooooooooooooo

Kommentarer
Postat av: beundraren

du är så jäklaa härlig, läser alltid din blogg !! goa tjej! kram på dig

2007-11-24 @ 11:09:57
Postat av: taradadda!

"pease"? vad är de för nått :)

2007-11-25 @ 02:29:14
Postat av: emylee

daniel är kung, död åt idol. du har hajjat dedär!

2007-11-25 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0