denna helg..

har vart otroligt lugn och skön precis som nästan alla andra helger :)
i fredags var jag på gymmet, sen for jag till stallet och red clatch, nu är jag SÅ
less på att vara sadellös, om inte sadeln kommer imorrn så blir jag fan tokig.
sen kollade jag idol med anne, efter det for vi en sväng med jossa,niklas och erik förbi
nattis och henrik :) det var fredagen.

igår (lördag) så var jag på hockey med ellan, fanns en jävla massa att spana på
törs jag då lova men det var lite weard stämning där i isladan :P sen for jag till stallet
med anne, hon skrittade på clatch och jag tog en POWERWALK brevid, satan va busig
och pigg han var, tur att anne är van vid galna djur :P sen var jag med ellan, vi var först hos
nassi och lekte med max, sen for vi hem till henne, sen statiol och sen till naddi, där A.J, cissi,
vicky, johanna, lisa var :) sen for vi vidare med erik till mariagruvan och det var så jävla läskigt,
mycket värre än när jag var där sist, och jag gick så jävla långt in i gruvan nu, vart typ tvingad,
annars hade jag fått stå utanför gruvan själv medans dom var där inne !! HOJJA.. sen såå,
jaaa :) PUSS.


Kommentarer
Postat av: Anne

JAdu ganska så mycket tur att jag är van med galningar. ;)

2007-10-29 @ 19:43:04
Postat av: jenny och hanneee=)

NU ÄR DET VERKLIGEN DAGS FÖR EN UPPDATERING!;)

2007-10-30 @ 18:47:01
Postat av: Tommy

Undrar lite över Mariagruvan som du var inne i. Vart ligger den, hur långt gick ni, lätt att ta sig in??

MvH
Tommy

2007-12-18 @ 12:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0