det är bara att inse..


du anstränger dig inte för FEM öre, du dillar runt med alla andra men har tid
att umgås med mig 1-2 gånger i månaden.. orkaaaaaaa.. jag är då less,
du är inte den samma, tråååkigt..

idag har jag inte gjort så mycket, bara vart i skolan och fixat en massa,
sen hem och prommis till stallet med anne, och sen prommade vi hem..
inte så händelserik dag med andra ord :P tänk om man skulle börja skriva i sin
blogg hur mycket man tränar och hur mycket man springer varje dag, hur många kilon
man kan lyfta och vad man gjorde på gymmet och det? uttjatat och ointressant hade nog
vart ordet? :P det gjorde faktiskt jag förr, jobbigt.. :P

less är ordet, jag ska sova nu. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0