forever young

I want to be forever young !
jag vill verkligen aldrig bli gammal, vill alltid vara liten och bo hemma,
leva på mamma och pappa, mat på bordet osv. faan vad hemskt
att få klara sig själv, jag VILL inte.

helgen har bara rusat förbi i vanlig ordning, igår var jag i kiruna
över dagen, det var skitroligt.. och anne ägde sönder :) blev bjuden
på lunch och middag, vi käkade kina mat! sen på kvällen var jag
med stina,hanne och lina ett tag och sen for jag på ett eget uppdrag
och myste lite. me like!

imorse var jag och fotade lite på handbollen, och sen for jag till
pållen, red lite dressyr. gick helt ok:P nu sitter jag här hemma, ska
ta ett bad och sen plugga lite, och ikväll blire "ensam mamma söker".
ska nog söka in dit redan nu, så jag får en plats säkrad i framtiden,
för säkerhetskull ;) . hoppas på att hinna med lite mys också..

justnu är jag lite hungrig faktiskt och saknar elin.. vi
umgås alldelens för lite. så är det bara, skärpning.

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0