full rulle !!

det kan man verkligen säga.. två hästar, skola och ett socialt liv..
blir nog mest, skola och hästar just nu :) det sociala livet får hänga efter.

vart i skolan idag, skrev en argumenterande uppsats, gick helt ok.
kändes iaf bra, och bara för det kommer jag säkert bara få G :(
sen for jag hem och vilade ett tag, pluggade sen lite geoo. TRIST !
sen for jag med Fredde på coop och lallade runt, sen for vi till stallet.
red först ut ammis,det gick bra hon var så snäll, hon har börjat gilla
mig lite tror jag :) sen hoppade jag clatch och det gick bra, han var lite
upprörd efter att det vart en lös häst i ridhuset, så han visste inte riktigt
vars han skulle ta vägen, stackars lillen han blir så nervös och vill haka på :)
hoppade iaf bana med nåt språng på 1.20, gick bra med tanke på hur länge
det var sen sist jag hoppade lite högre..

nu sitter jag här och skriver med en massa på msn, snokar på pixbox,
bloggar, bilddagboken osv.. faaan va hårt :)

nu ska jag snart sova.. PUSS
image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0