hållkäften


vilken värdelös rubrik? tänk att jag inte kom på något bättre.
men så kände jag när jag vaknade imorse och hörde hundarna kuta
omkring där uppe, mamma och pappas liv osv, då kände jag bara en sak;
hållkäften. min morgon började alltså med att jag TVINGADE mig upp ur sängen.
fyyyfan för mornar som idag !

men skolan gick ändå rätt fort idag, var inte särskilt jobbigt iaf.
våran spanska lärare är verkligen retard, palla.
sen for jag hem till mig med jossa och bella, haah vad ska man säga?
vi har då alltid roligt, kanske för att alla tre är lika störd?

sen stallet, hästen fick nya dojjer och sen hoppade jag på lektion.
var i stallet från halv 5 till 22.00, roligt? njaee. gick iaf bra på lektionen,
hoppade för en gångs skull "hinder", med det menar jag att det är lite höjd
på dem, då går det oftast bättre eftersom man koncentrerar sig en aning mer :)

imorrn ska jag först och främst till skolan, sen blir det stan en sväng och inhandla
lite grejer, sen ska lotta rida clatch. sen blir det gymmet och hämta nya telefonen, skoj.
är något less på att ha morsans, den är helt värde. :P sen kanske man ska lägga
ner nån minut eller så på skolan? frågan är om jag ids.... svaret är:självklart ;) hah.

nu orkar jag inte skriva längre, helt ointressant inlägg i vanlig ordning !
PUSS

Kommentarer
Postat av: jennyyyy=)

looove u snygging!=) PÖZZ

2007-10-17 @ 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0