havregrynsgröt !!

jag har HELT glömt bort att blogga, har aldrig någonsin i hela mitt liv suttit
så sällan framför datorn som jag gör nu !!

vad har hänt på senaste då? det har gått en hel skolvecka och den gick väl hyffsat,
har tränat en massa på gym förra vecka och shoppat ett par nya jeans och dojjer,
vart hos min ponny, polarna och sist men inte minst blivit lämnad ensam hemma!
ihelgen har jag skött ericas ponny också, så det har vart fullt upp i stallet och här
hemma, blev party i lördags, det var verkligen inte igår man festade så det var helnice=)

och nu sitter jag här, dålig som jag är har jag försovit mig, började kl 8.
ska ta bussen upp till skolan alldelens strax.. ikväll ska elin sova här,
faaan så nice :) trist att sova själv .. ! tur att jag slapp göra det idag också..
och hela helgen och dagen innan det, faaan va mina polare får sova
över hos mig nu, men det är väl trevligt;)

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0