idag har jag bakat !


jag har bakat idag, det var ju som roligt, stina hjälpte till också :)
vi/jag misslyckades med ALLT, det är nästan roligt, det smakar nog bra
men det ser verkligen missbildat ut, garvar varje gång jag tänker på det =)

idag har jag vart med minus i stallet, red clatch barbacka i ridhuset,
sen for jag hem och började med mitt bakande, sen for jag med stina på kina,
åt en pizza som var jävligt äcklig ! sen var vi med elin, vi raggade runt på stan i några
timmar och sen for vi hit igen och bakade lite till, nu ska väl stina fara hem eller till alex
kanske :P jag ska sova, det blir stallet imorrn och sen hem och fixa lite..

jag måste bara lägga upp några bilder från bakandet, MEN bli inte rädd
ni som ska komma hit det är inte så hemskt som det sur ut :D HAHAH

kärleksmums+tårtan+dumlekakor

hahahahahahahah

Kommentarer
Postat av: haannnnne

vågar man verkligen komma?! ;)

2007-10-21 @ 11:51:33
Postat av: malin

haha, funderat på att öppna fik ? :D

2007-10-21 @ 12:04:32
Postat av: jennyyy

HAHAHA, såg riktigt..hmrf..gott ut! HAHA

2007-10-21 @ 13:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0