Idol-kväll

idag har jag umgåtts med elin hela kvällen, kollat idol och surrat skit,
jag har verkligen saknat henne, vi har förjävla roligt tillsammans,
min lilla skrutt !

jag och mamma prommade med clatch idag som har skrittat i typ 1 vecka, hah.
cp var ordet, fick linda grimskaftet runt näsan på han flera varv men inget
hjälpte, jag fick björn-nojja, var helt övertygad om att det var en björn i skogen
med tanke på clatchs beteende :P mamma tyckte iaf inte att det var en avslappnad
promenad, och det var det faktiskt inte, stördo hästen..

har klippt mig idag, igeeeeeeen (I know)
färgade också, det vart fint, äntligen har man hittat en frissa
som vet hur man vill ha det, love.

nu är jag sur på mig själv för att jag satte vattenfast mascara imorse,
för den går inte bort, inte ens med rengöringsgrej, GAH.. fransarna kommer
lossna... :(

image107
image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0