jag svarar på dessa..

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
har ingen bok i närheten

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
ingenting, det är bara luften !

Vad var det senaste du såg på tv?
ensam mamma söker i söndags :P

Utan att se efter gissa vad klockan är:
11.47 gissade jag på och den var 11.48

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
babbel  från klassen, folk som knapprar på datorn
och musik

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick från manuella till skolan

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
på en uppgift till datakunskapen

Vad har du på dig?
svarta mjukisar, rosa wesc tröja och rosa foppatoffler.

Drömde du något i natt? i så fall vad?

jo det gjorde jag, men jag minns inte nu vad det var.

När skrattade du senast?

åt/med sissi och jossa.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
anslagstavlor, papper och sånt.


Vilken var den senaste filmen du såg?
norbit, tror jag?

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
jag skulle skänka en massa pengar till välgörenheter,
sen hade jag slösat, slösat OCH slösat på saker åt mig själv
och andra.

Berätta något om dig som folk inte visste
jag brukar prata med mig själv framför spegeln

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?

I would make a better world !

Tycker du om att dansa?
joo, det är grymt !

Vad tycker du om Geogre Bush?
nåå jag tycker ingenting tror jag, vet inte så mkt
om honom så.

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
sebastian, magne, matteus. Tjejnamn vet jag inte (?)
kanske olivia.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
välkommen, dehär är ett grymt place !

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

alla som läser min blogg :)

image104

Kommentarer
Postat av: Anne

haha snyggaste bilden. ;D

2007-10-10 @ 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0