jenny och hanne klagar !

på att jag ska uppdatera min blogg, men hurrni snorung(e)ar..jenny=snorunge till imorrn ;)
när fan ska jag hinna ? nu tar jag mig lite tid iaf.

idag har jag vart på stan med hanne, vi fikade lite hultan och köpte present åt jenny,
trevligt :) sen for jag till stallet, hoppade på cliniken, gick inte så bra tyckte jag. hästen
hoppade ju och så men han var lite olydig på något vänster.. inte mycket som stämmde iaf..
hoppade iaf serie med 4 oxrar och det är ju skitskoj, men han var så nonchi så lotta fick höja
till 1.20 innan han började lyfta på benen, men nog klånkade han i hindrerna som var 1 m iaf.
lite irriterande men jag har full förståelse, en sadel med bomvidd 34 och just nu väntar jag
på hans sadel som är omgjorde från 37 till 37++, så nog kan jag tänka att det klämmde lite,
och sen har han vilat i 2 veckor så att gå från "0-100" är nog inte alltid så lätt..

sen hem, och direkt till mallan för att umgås med henne och belli. var trevligt som alltid :D

imorrn ska jag till stallet och sen ska jag plugga lite, sen umgås med emil
och sen ska jag på kalas hos jenny som fyller år, min lilla gullegris.. snart gör vi ett
lagligt krogbesök tillsammans ;) yeaaah...

nu måste jag sova, KRAM !
image128


Kommentarer
Postat av: snyggingen på bilden

men oooooooooj vilken snygg bild! fyyfan säger jag bara. men iaf, LOVE U!=) PÖSSS

2007-10-31 @ 00:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0