måndag!

jag gillar inte måndagar, då är det 4 dagar kvar av skolan osv.. det är alltid så tungt :P länge kvar till helgen och sovmorgon också.. men man får härda ut, veckorna går ändå så sjukt snabbt numera!

idag har jag vart i skolan, hände väl inte nåt speciellt där.. gled runt med elin som jag
saknat ihjäl mig ! sen for jag på gymmet, och efter det stallet.. det är så nice att träna,
har blivit en riktig träningsnarkoman eller nåt.. tränar eller prommar varje dag, men
lite motion har ingen dött av, man mår bara bättre..

nu ska jag sova, är helt slut i armarna efter alla styrkevändningar osv osv..
kraaam alla kära..

skriver nåt mer vettigt här nån dag när tiden räcker till !

bjuder på denhär bilden också..
image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0