min födelsedag =)

grattis till mig själv som fyller 17 år idag... :)
igår hade jag fika med mina vänner :D jag hade bakat : blåbärspaj,äppelpaj,tårta,dumlekakor,kladdkaka,kärleksmums,choklad
 rulltårta,muffins med vaniljkräm,chokladbollar :) det var GOTT ! sen kollade
vi en film som hette "vänner för livet?!) tror iaf det, bra var den då :) sen stack alla
utom min trogna vän anne som stannade till typ halv 12 :)
sen låg jag och lyssnade på världens bästa mixskiva som ellan gav mig ;]

vad har jag fått då? av hanne och jenny fick jag en jättefintröja+ett bälte
av elin värsta snygga baskern+vantar och av stina fick jag hängslen och en
wooonderful läppglans, trisslotter av sissi och jag VANN :D yes.
inväntar några presenter idag utav resten ;)

av mamma och pappa har jag fått klipp&färgning i fredags, en ny
telefon grön och fin, ett par fornarina jeans och ett par ankelboots och
sen så fick jag en "jeansklänning" imorse :)
kunde inte bli bättre , är jättenöjd med mina presenter !

idag ska jag till min ponny efter stallet, sen ska jag hem och äta middag
som jag har valt.. kunde inte bestämma mig när mamma frågade imorse
så jag kom på LAX, för det är väldigt gott med sparris, skagenröra och sås :) ..
kanske ändrar mig och tar kinamat istället, har ju några timmar på mig att bestämma.. :P
sen kommer jossa och bella och fikar igen, har kvar jävligt mycket fika så! och ikväll
är det PRISON BREAK :D YEEEES.

här var man cool (13 år typ?) iaf hemma hos stina? hittade den i hannes blogg, haha!
image118

Kommentarer
Postat av: Hanna

men grattis! =)

2007-10-22 @ 11:44:51
URL: http://hannawi.blogg.se
Postat av: ello

GRATTISSSS=)

2007-10-22 @ 15:15:35
Postat av: hanne the one and only

jag hittade den på alex dator ;) HAHAH

2007-10-22 @ 20:01:26
Postat av: Anne

GRATTIS SASCHA! ;) nååå vad söt du är MiN STJÄRNA!

2007-10-22 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0