mysigt

I like your tuch.

imorrn kommer mamma och pappa hem, wiiie.. ska bli skönt faktiskt!
roligt att se vad dom köpt åt en också, men jobbigt att städa huset idag.
idag ska jag träna efter skolan, och sen har jag lektion på kvällen
med pållen.. ska rida han ordentligt fredag, lördag och söndag också.
nu när mina päron kommer hem så kanske jag har mer ork :D

nu sitter jag på media, vi ska typ kolla en film eller nåt.. :P
igår var jag och anne ute och prommade förresten, måste bara
säga att, hon gör mig glad..

E
nvis
Larvig
Iq-befriad
Nörd

jag skoja bara gummsi, I LOVE U ^
image100

Kommentarer
Postat av: ellan

haha meeeh :D va bra att du tycker om mig ändå ;)
jag tycker om dig också.. hur gick det igår förresten? ;D

2007-10-04 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0