okej, shine

det går inte.. jag ser ut som en skithög idag, måste hem och duscha och dra täcket
över skallen, då först mår jag bra. sen kan jag shine igen ;)

svara på dessa frågor i eran blogg:

vad heter jag?
vad har jag på mig idag (fredag) ?
vars sitter jag när jag skriver detta ?
vad ska jag göra direkt efter skolan ?
ska jag festa ikväll ?
tycker jag om dig ?
vad åt jag till frukost imorse?

om ni svarar rätt på dessa frågor får ni en alldelens egen
heders mening i min blogg.. mohahahah..

om ni inte svarar, så blir jag sur.. typ :P herrå !

Kommentarer
Postat av: Anne

vad heter jag? Du heter Anna Sofie Johansson
vad har jag på mig idag (fredag) ? Rosa huvtröja med dragkedja, gråa mjukisar som du har dragit under tassen för att dom var så långa o foppisar. :D
vars sitter jag när jag skriver detta ? Skolan tror jag. :P
vad ska jag göra direkt efter skolan ? Sova, :D sen ska du träna sen Classe. :)
ska jag festa ikväll ?
tycker jag om dig ? jag HOPPAS det iaf.
vad åt jag till frukost imorse? Huuur fasiken ska jag veta? :P

2007-10-12 @ 12:37:28
Postat av: Anne igen. ;D

vafan måste jag svara i min blogg för?
jag vääägrar. ;)

2007-10-12 @ 12:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0