unchained melody

gomorron !! satans vad trött jag är. har snosat klockan från 06.15 till 07.05
idag :P orkar inte gå på NKn idag, läraren var sjuk igår och med lite tur är hon
sjuk idag också så man inte får frånvaro :P

igår var en speedad dag, jag var och sprang på morgonen innan skolan,
sen for jag då till pluggat :P heelt värdelös skoldag som vanligt (nästan).
sen tog jag bussen till stallet, skrittade ut en sjövild clatch barbacka och allt,
så det var inte så lyckat, var nära att trilla i backen x antal gånger!
efter det borstade jag på ammis, fyllde vatten, kvällsmockade osv.
sen var det bara raka vägen till träningen, tränade nästan två timmar och sen
for jag till gve, där jag skulle tala med andar på blåforell typ. men det var sååklart
inställt, så jag for dit i onödan !!!!(#/"#. for hem istället och pluggade i 2 ½ timme i sträck!
höll på att få ett raseriutbrott stup i kvarten men jag behöll lugnet ;]

nu ska jag duscha och sen bege mig till skolan..
idag blir det skola+träna+rida två hästar+plugga, ge mig tid ork och styrka.

förresten så måste jag bara få gnälla av mig lite här i bloggen,
jag får damp av att läsa din blogg, eller jag stör mig som faaan på den.
man märker verkligen att varenda mening i din blogg är väl genomtänkt
så attdet ska låta sådär vuxet och perfekt, undra hur länge det tar för dig att
skriva ett inlägg?:P och det värsta är när man vet hur gullig och naturlig du är
i verkligeheten, och i din blogg låter du typ som en arrogant bitch,
som är wanna be någon annan... :P ska verkligen sluta din blogg nu, eftersom
den inte går att läsa utan att jag blir irriterad!

sådärja, nu känns det bättre ! ;)

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0