you make me happy!

igår fyllde jag år då, det var en jättebra dag ändå:)
har fått en massa gulliga presenter och sen käkade vi från linas matstuga
här hemma, jag ångrade laxen och blev sugen på sånt käk istället..
sen kom jossa, bella och anne och hälsade på med presenter,
men fika det gjorde vi i söndags :) fick en jättefin klänning av jossa och bella
och utan anne fick jag benvärmare och ett halsband, so nice.

sen dillade vi runt ett tag och sen var det höjdpunkten: PRISON BREAK!
faan va bra det var, orkar aldirg vänta till nästa måndag =) gaah!

idag har jag vart i skolan, sen kollade jag nyaste beck med jossa,
for på gymmet med anne, for till stallet med anne och prommade sedan
hem och nu sitter jag här igen.. roooligt :P

förresten så badade jag, jossa och bella fotbad igår, det var en upplevelse
som medförde mycket SKRATT må jag säga, här bjuder jag på några sjuka/äckliga
bilder ! fötterna är inte så röda och blodsprängda som det ser ut på bilderna!
haahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0