du är för snygg för mig !

alldelens för snygg.. lalal sommarpojkarna - du är för snygg


nu är det väl på tiden att jag uppdaterar? är rätt uttråkad, så i brist på annat
så tänkte jag sätta mig ner och uppdatera bloggen!

idag har jag vart i skolan, sen for jag till ponnyn och red privatlektion
för ålle, han gick jättebra...MEN, gud vilken träningsvärk han hade!
så det var bara att dränka honom i liniment och hoppas på att han
ska känna sig i bätte form imorgon, när vi faktiskt ska tävla. Ja, det är
hemmatävling! här även byggt bana i ösregn, jippie! nu siter jag och väntar
på frida som ska bo hos mig ihelg trevligt trevligt! vi snor nog farsans bil och drar
raggen ikväll, det låter som en jävulskt bra idé. haha nämen, statiol och lite karra
är ett måste. upp tidigt imorrn, blääe. hade velat fara ut imorrn, men det är inte så stor idé.
ska nog gästa elin och brudarna imorgon, det kan bli kul iaf!

nu ska jag fortstätta vänta på frida, men jag uppdaterar kanske lite senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0