friends forever


we are gonna be, forever you and me ..

det är inte längre dig jag ringer när vågorna slår och när
det blåser motvind, det är inte längre du.. det är någon annan!
du svek faktiskt mig, hoppas det känns bättre nu.

får någon slags panik att jag inte vill tappa kontakten med alla mina
vänner, speciellt dom jag haft nästan hela livet.
Som etc Jenny, Stina, Hanne, Malin G osv. Det är människor jag vet
vars jag har, och som jag tycker väldigt mycket om. Så varför skulle
vi tappa kontakten egentligen? men jag vill hur som hellst inte göra det.
ni är bäääääääääst !

jenny, hon är en riktig jävla slösare, kanske nästan värre än mig?
vi kommer nog delad 1:a faktiskt! men går det att inte shoppa när
man har pengar i sin hand och inte är i gällivare? njae, omöjligt!
jenny sprättar 10. 000 på en helg och jag bränner 5.000 på 6 timmar!
så ska det vara ! ;) love my girl.

image78

Kommentarer
Postat av: jenkaaa

love u too !;)
och bilden var den fulaste nånsin!!!

2007-09-04 @ 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0