heaven is a place nearby


..passade rubrik på min vardag som gick från underbart bra,
till katastrof. Just nu är det skyttetrafik i min hjärna, jag vet inte
hur jag ska tackla detta. jag känner ett oerhört stort medlidande
för hans anhörande, det måste vara förjävligt att behöva leva med
tanken att, han kanske inte finns där en dag, helt plötsligt.
och vad vore inte värre än att själv leva med den vetskapen
"what if tomorrow never comes"

oavsett allt, så bryr jag mig väldigt mycket
vi kanske inte är världens närmaste bekanta, men det
spelar ingen roll, vi har trots allt vandrat i samma fotspår i 2 år.
jag önskar utav hela mitt hjärta, att du får leva länge,
och framförallt att du får vara frisk och må bra

ta livet av en jävel istället och låt de oskyldiga få leva
och må bra, vissa människor lever för att sabba för andra,
våldtäcktsmän, mördare, pedofiler, barnmisshandlare.. u name it,
och de som lever/ har levt till ALLAS  glädje, dom drabbas!
nu lät jag kanske lite dum och jävlig, med det är fan sant..

alla mina tankar går till er anhöriga, ni är hjältar i mina ögon

måste även tillägna en rad åt våran
käraste hanna, jag älskar dig och
vi ses en dag, det vet jag !


Kommentarer
Postat av: hanne

jo det göra jag darling =) jag är inte klar med inlägget för dator hakade ju så klart upp sig igår!trodde inte ens att nån bild skulle komma upp men jag ska fortsätta när jag kommer hem :) pöss

2007-09-18 @ 11:26:38
Postat av: ellan

RING MIG !!! =) har noll kr på moban

2007-09-21 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0