höst väder

nu är det höst, jobbigt kallt.. osv :P eller så farligt är det faktiskt inte, jag gillar hösten, kyla
och mörka kvällar! veckan har gott som på räls, redan fredag. hojj vad dagarna går fort!
jag sitter och väntar på att jossa ska komma, vi ska hojja till robin hood och köpa hårfärg
och sedan slänga det i hennes hår, lite mörkare får det bli denhär gången. Kommer nog
bli riktigt fint ändå! jag och mamma har just lagat mat, det blev lövbiff med strips+tzatsiki!
jag som valde maten och imorrn har jag bestämmt att mamma ska laga lax+sparris+holadiesås!
så skönt när både pappa och nicke är borta, just me and my mum.. ME LIKE! och igår var jag
och mamma å handla alla ingredienser som behövs för att göra en baguett med räkor och skagenröra.
ser fram emot min frukost imorrn, muuums.

har redan vart i stallet, fyllde maten åt hästen och lallade runt ett tag. mer än så blev det inte,
han har gått så pass hårt hela veckan att han förtjänar en vilodag..
senare ikväll kommer två favoriter, hanne och jenny! ska bli intressant att se vad det blir för
samtalsämne ikväll, kommer iaf bli många skratt... OCH kanske tårar ;)

update later, puss

btw, dina läppar smakar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0