jag känner vinden vina i mitt hår


igår kväll var jag med stina, vi vandrade genom regn och rusk,
sen var vi med elin,  emelie H, lina, sara, johanna och ellan jakob ett tag !
sen raggade vi runt i en bil med matti b och svan, sen for vi hem och låg
och pratade om allt mellan heaven and earth ! trevligt, sov även hos stina.

klockan 07.00 ringde klockan imorse, upp och hoppa för att fara till stallet
med mamsen och släppa ut hästarna! gick bra, väldigt skönt att göra bort
hästen så tidigt, sen for jag hem och sov hur länge som hellst. känns som att
jag haft ett stall-fri dag idag, gud vad skönt och ovanligt det känns. har vart
endel rastlös måste jag erkänna, så jag tror jag hade blivit tokig utan häst ändå.

nu sitter jag och inväntar jossa, vi ska väl hitta på något.
senare ikväll blir det att umgås med elin och naddi iaf, vet inte
om näsan och hanna också skulle vara med. astalavista!

update later, bjuder på en fin bild när jag och jossa camar!
image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0