men chaaaa

heej heeej, jag har JÄTTEroligt.. sitter på media, har just slutat.. ska sitta här till halv 3
och då ska jag till fysioterapin och träna.. roligt?? njae. ska träna ryggen med kjelle,
men det är iofs bra. igår var jag i skolan och sen for jag till stallet direkt efter,
lotta red min ponny, och han var riktigt rikigt fin, roligt att lotta tycker om att rida på han
också, han går jävulskt bra med henne. Sen for jag hem och sen var elin snabbt på
plats, hon gjorde verkligen min dag. FAAAN vad vi skrattade åt en massa otroligt
fula bilder.. fattar inte hur man kan ha så roligt med en kamera ;) sen for jag till
sebbis och kollade idol, JAG ÄÄÄLSKAR idol.

nu ska jag plugga lite NK och sen träna som sagt.. har ridlektion halv 9 ikväll så idol
får bli inspelat, och så får jag kolla det direkt jag kommer hem. NICE =)

menmen kanske uppdaterar lite senare.. PUSS
image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0