söndags-mys

så kan man sammanfatta dagen!
stall med anne, gick bra att rida, äckligt väder, bra sällskap.
sen for jag hem och käkade, myste lite framför tvn med mamma och pappa.
så roligt nu när pappa och hundarna är hemma, har verkligen saknat mina små
vovvar.. sen kom jossa hit, vi tog en bastu och gjorde hårinpackning. Efter en stund
kom anne också, vi käkade chips och popcorn! MUMS! sen kollade vi lite tv,
och sen gästade även bella oss. var trevligt och allmänt mysigt.

kom just hem från en kvällsprommis med Anne, var så skönt att knata
runt i mörkret, snacka skit och fördriva tiden !

nu lyssnar jag på en massa mysiga låtar, ska strax sova.
imorrn har ellan teori prov, gissa om jag ska hålla tummarna.
fan va nice när hon och jossa har körkort, då ska jag fan inte gå mycket ;)

nåväl, sov gott. för det ska jag göra, från och med nu till klockan 7 imorrn iaf..

jag älskar min faxe, se och njut!
image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0