you should let me love you


nog är det ju på tiden att jag uppdaterar kanske?

helgen har jag tillbringat i stallet på hästtävlingar, det har vart riktigt trevligt!
första klassen LB gick kattafuckingstråf ! flög av i leran, men båda LA gick iaf bra,
han hoppade verkligen skitbra, men jag måste träna på muren tror jag (?) jäävla stålle
till ponny :) men jag är iaf nöjd med tanke på vilka jävla språng jag fick på alla hinder.
frida bodde hos mig ihelg så vi har raggat runt på stan med pappas bil och skjutsat lite
fyllisar, riktigt trevligt vare :)

igår tog jag och anne en 2 timmars promenad, det var så himmla skönt.
idag har jag vart i skolan, sen for jag med anne och kollade på hennes träning.
jag ska prova träna på onsdag, ska bli riktigt roligt.. sen for vi till stallet och skrittade
ut ponnyn, han var jättelycklig över att få bli ompysslad och bara skritta runt :)

nu har jag just kollat idol, dom var grymma. ska strax sova, måste ta igen mina sömntimmar
som jag missade ihelgen, känner mig som en zombie..

image98

Kommentarer
Postat av: jenkaa

SNYGG-SOFFAN ! ;)

2007-09-24 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0