23 april, dagen i ära

denhär dagen har inte vart så mycket att hurra för!
hade bara 1 lektion och det är väl ändå rätt positivt.
klippte mig också idag, det var på tiden. skulle klippa en väldigt
vågad frisyr men jag fegade ur. ska nog göra det nästa gång i samband
med att jag gör håret snäppet ljusare.

annars har dagen bestått av mindre roliga saker som jag inte
ids gå in på. hoppträningen orkar jag inte ens kommentera
eftersom den gick ur uselt, men så är det alltid träningen före tävling.

jag är sjukt trött nu och imorrn har jag två prov.... får se hur det går.
tur att jag har en hjärna som har lätt för att lära sig, behöver inte plugga
så mycket då..

och för er som undrar så är jag och fredrik tillsammans och ni får
tycka vad ni vill. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0