dags att korka upp


solen skiner och det gör en på strålande humör!
idag har jag hunnit med en massa, tog en lång och skön prommis
i 2 timmar på morgonen, vaknade imorse och var helt vimsig i skallen,
hade drömt att folk ringt mig (etc. att sissi sagt att vi var ledig från skolan)

efter promenaden bar det iväg mot e10an där det grillades och hade sig ;)
snacka om att jag brände mig i fejjset så nu är jag lagomt snygg inför kvällen!
nu ska jag sluta vara så asocial med mitt sällskap och börja fixa mig inför kvällen;)
vi är ett jäkla gäng som ska äta middag på olles, dricka och ha roligt =)

ses i vimlet! puss


image226

Kommentarer
Postat av: sissi

haha blev lite förvånad när du frågade det i morse :D haha

2008-04-30 @ 23:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0