sluta aldrig förvåna mig!


nej snälla gör inte det.. denhär världen vi lever i är sååå sjuk.
ingenting förvånar mig längre, den ena är sjukare än den andra

folk sviker och sårar varandra hela tiden, varför?
till och med den bästa är verkligen långt ifrån bra..

och stackars dig som går omkring och låssas som att allting
är så bra.. undra varför man sopar allt under mattan?
kanske för att det ska se bättre ut för alla andra..
men i denna lilla stad får man ju ändå reda på allt, inte går det
att ha en hemlighet inte..

vad ska jag mer skriva? inte så händelserik dag.. skola/stall/motion
umgåtts lite osv. lite plugg. stina, du är trots allt bäst.

på lördag ska jag dricka rödvin och må bra med de allra bästa!!!
och jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0