TILL ALLA CPBARN!

som springer omkring i stallet och rotar i andras fickor !
kan man inte ens lämna sin jacka på en krok utanför sitt klädskåp med lite
pengar i fickan utan att ni ska sätta era smutsiga små fingrar i fickorna ???

för mig som studerar och inte har någon arbetsinkomst så är 150 kr en summa
som är väldigt välbehövd och jag har inte råd att ha nån slags jävla "pengautdelning"
från min jackficka till alla IQbefriade snorungar. eller vem vet, kanske är nån
i min egen ålder. folk slutar ju aldrig att förvånas så !!!!!!


DÖÖÖÖ

image219

Kommentarer
Postat av: marro

arg som fan blir man. glömt en lös 50 lapp som jag skulle ha till käk men den var putsveck när jag skulle ta den.. blir så jäkla förbannad!

2008-04-09 @ 15:07:28
Postat av: jk

men sofie, har du inte lärt dig än att man inte kan lämna saker i fickorna. folket på ridklubben dundret har ganska långa fingrar. död åt dom iaf!

2008-04-09 @ 21:14:09
Postat av: jannebanan

håll i hatten

2008-04-14 @ 13:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0