från högklackat på olles till dunväst efter nautanen-vägen


började alltså kvällen på olles, det var gott men det tar fanimej 1 timme
att få maten där. bäst att förbeställa alla gånger.
var även efter nautanenvägen igår och grillade.. eller ja?
vi försökte (inte jag) få en eld i typ en timme men det gick inte så bra.
så tack och lov for vi därifrån, det var sjukt läskigt och dessutom kallt!
men det gjorde ingenting att det inte blev nå korv för jag var ändå inte¨
nå hungrig, sen hade jag ju korvfest ändå ;) var ju trots allt jag och 15 killar
själv ute i skogen!

idag blir en bra dag, har börjat dagen med en god frukost och
nu blir det lite satc innan stallet.. sen ska jag dejta ;)
puss

Kommentarer
Postat av: saaaaaandra

är din mobil störd eller vad ?=) jag försökte skicka sms igår, tänkte berätta om hur rädd jag var när jag kom hem igår och de var helt kolsvart och jag var helt ensam =) gick förresten inte och skicka idag heller

2008-08-31 @ 12:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0