freaaaaaaaak


jag sitter på median och ser ut som sju svåra år. om lite mer än en timme
slutar jag och då ska jag ta bussen hem och sova några timmar tills jag är
tillbaks till mitt vanliga jag! fiiifan. har även sagt att jag ska sluta med godis
från och med idag. får se hur det går med det!

kvällen är oplanerad. får väl sitta hemma och mögla tills jag fyllt 18 och
är redo att visa mig offentligt igen. då har jag ju haft godislöfte i 2 månader
och förhoppningsvis hunnit träna och förlorat min mamma-kilon.
känner mig seriöst som en gravid kvinna eller en valross.

nog om det, ikväll ska jag kanske på bio! eller det beror på hur mkt anne tjatar.
nu ska jag koncentrera mig på vilka som blir vice i redaktionen här på media.
INTRESSANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0