GRATTIS STINA !!!

idag fyller min tös 18 år, har vart där och fikat en massa gott och surrat skit
med mina vänner, helt otroligt hur bra man mår när man är bland alla man
gillar! och imorrn äre middag hemma hos 18 åringen! ska bli så gött!

börjar känna mig bättre faktiskt, tror febern har gått ner känner mig bara lite
snorig och hostan har faktiskt också börjat att ge med sig..
har vart till boden och tillbaks idag och klarran är frisk så nu börjar igångsättningen,
han lär bli jävligt glad att få ha någon på ryggen igen och inte bara skrota i hagen!





Kommentarer
Postat av: stina

taack gumman :) snygga bilder på mig ^^ borde bli modell, ta me kameran ikväll om du ids ;) du är ju så bra att ta kort, jag kommer aldrig ihåg sånt.. love uuuu

2008-08-23 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0