hosta hosta hosta!


snacka om att jag har blivit förskyld, lite kraftig klimatförändring om
man säger så :) igår när jag kom hem hade jag världens lock i öronen,
hosta och feber.. har inte sovit nå inatt pga all jävla hosta ! uuäääck

lite om våran resa då, när jag kom till luleå så fick jag vänta en timme
på att emelie och robin hämtade upp mig, satt och rev mig i håret av ilska
men det gick över direkt jag såg emelies smile och när vi kramde om varann=)
tröst shoppade lite onödigt på ginatricot och sen for vi ut till kallax, väl där fick vi
vänta länge på incheckningen och båda var nerviga som fan :) sen åt vi en macka
och drack en latte sen bar det av till cypern! flygresan gick åt till att jag roade emelie
och vi skrattade åt allt och inget, när vi väl klev av planet var det kolsvart och dödligt
varmt! jag hade chinos, jacka osv på mig :S

sen när vi kom till hotellet hittade vi direkt nya polare så vi gick en trappa upp
och satte igång festandet, och så fortsatte det så i flera dagar, vi vaknade vid
9-10 varje morgon och gick till stranden där vi åt underbart goda mackor, sen
gick man tillbaks till hotellet och tog en powernap, duschade sminkade sig och gick
ut och käkade. därefter tillbaks till hotellet och förfestade till 23 sen bar det av till alla
barer, vi var mest på black hawnk, grabbarna, bluemoon bar osv =) sen kom man hem
igen vid tre fyra på morgonen, badade i poolen och sen smällde man av och sov som
en stock i några timmar och så fortsatte det! nån kväll drack man inte men då fanns
det inget att göra, helt värdelöst typ :)

var iaf en asrolig resa och vi har lärt känna så sjukt mycket nya människor
och njutit av solen och alla galna kvällar :) bör göras om igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0