jag poppar inte längre ballader


gud vad jag är less på alla fina, vackra smörlåtar. jag har lyssnat
på alldeles för mycket depp musik under det senaste halvåret,
ibland är jag så patetisk så jag till och med slår på en "depp" låt
för att känna mig lite nere över vissa saker. (och jag är säker på att jag
inte är ensam om den saken) varför gör man så egentligen?
istället för att slå på en riktig dänga som gör en på bra humör.
just nu är jag inne på metal, det är faktiskt riktigt bra. Älskar när det
är lite mer klös i låtarna, då tänker man inte så mycket utan diggar bara
med i musik. eller som jag och elin gör, head-bang till iron maiden !

jag håller med ellan om att förbjudet är mycket mer spännande.
tänk hur många gånger man har dömt en kille, och helt plötsligt är
killen tillsammans med en riktigt pingla och då är killen mitt i allt
helt okej? det kanske är så att man vill ha det man inte kan få.
och ibland märker man det kanske inte förrän det är försent

jag kom på en sak idag, varför inte börja dejta en riktigt ful kille som
har världens största hjärta. då slipper man störa sig på att andra tjejer
klänger på sin kille och man minskar risken för att bli bedragen eller..
blir det som med allt annat, är ens fula kille helt plötsligt okej att dejta bara
för att man själv gör det? värt att tänka på.

och denna blogg är ett riktigt bra tidsfördriv! jag väntar på att klockan
ska bli kvart i sex.. tänkte släpa mig på bio, och ANNE ! hoppas den är bra.
fel och gifta sig med sin bästa vän? KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0