kåkstan


vilken otroligt skön söndag! imorse kollade jag avsnitt efter avsnitt
av sex and the city, jag är besatt. sen for jag till min ponny och han
har mitt hjärta i sin lurviga man, fyfan vilken dåre han är inte en
tråkig stund med honom inte! sen har jag bara vart med ellan
vi gled en stund på stan och sen träffade vi sakke och for till kåkstan
och tog en fika, så nu vill jag upplysa er om att kåkstan har alltså numera
ett "sommar fik" (antar jag) som har öppet till 23, tokmysigt och bekvämt.
att man dessutom blev bjuden av en riktig gentleman gjorde ju inte
situationen sämre direkt ;).

imorrn börjar då skolan, sista året på gymnasiet. tiden går så snabbt!
ser fram emot detta år, alla studentskivor och framförallt STUDENTEN !
ska se till att plugga mycket detta år, bara att bita ihop och ge järnet om
mina planer att bli jurist ska hålla. är förmodligen i umeå om ett år ifall
allting går som jag vill och har planerat, men jag är inte direkt känd för att
ge upp så nog tror jag att mina planer går hand i hand med verkligheten så
att säga ;) njae, lite sex and the city och sen sängen låter helt OK i mina öron!



ayia napa -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0