ps, I loved you


Har just kollat filmen ps I love you, gick lite bättre denna gång.
sist jag påbörjade att se den så somnade jag ju som vanligt,
hann bara se kanske 20 minuter av den. och jag som tjatade så
mycket att jag skulle få se den och så somnade jag, så otacksamt :)
men den var hur som hellst inte så bra som jag trodde, den var helt
ok men inte mer än så..

imorrn har jag endel att göra, ska slå på en tvätt direkt jag vaknar så
det är torrt till kvällen så jag kan lägga ner det sista i resväskan.
måste handla lite annat också som jag kommit på!
känns helt overkligt att detta blir näst sista natten i sverige, sen är jag
i värmen i två veckor. kommer bli så befriande med alla nya människor,
värmen, maten, havet och framförallt partyt ! non stop party i 14 dagar? ;)
jag och emelie har dessutom finslipat på tatueringen vi ska göra sista dagen
vi är där, den kommer sitta där för resten av vårt liv, vilket minne.
en bästa vän tatuering som betyder så otroligt mycket för oss båda, det kommer
man aldrig någonsin glömma :)

jag har faktiskt lite resfeber nu men det har vart värre under dagen, nu är jag
så trött.. men imorrn lär jag inte kunna sova! saknar emelie som en tok,
hon är i piteå nu men vi kommer ha två veckor tillsammans så jag kan inte klaga :)

känns sjukt att jag inte kommer komma tillbaks till jobbet heller, varje dag i
fem veckor har klockan ringt kvart i 6 och sen har jag städat till eftermiddagen!
ska bli otroligt skönt att slippa det men samtidigt lite skrämmande..
jag är en rutin-människa helt klart! men när jag kommer hem är det bara
en vecka tills skolan startar och alla rutiner börjar igen.. då kommer allt vara annorlunda,
det är mycket som har förändrats under sommarn, jag har ingen pojkvän längre att
krypa under täcket med, är van vid att kliva upp 5 på natten och få skjuts hem för
att sen sova ytterligare nån timme och varje gång jag vaknade så tänkte jag
"vars är jag?" konstigt att man gick och la sig i en varm säng under världens mysigaste
täcke och sen vakna på morgonen ensam i sin egen säng. bara jag inte är ensam
när vintern kommer, det blir för tungt. man blir bortskämd helt enkelt när man spenderat
hela kalla vintern i någons varma famn.

har bränt en partyskiva som följer med till utlandet, den kommer spelas om
och om igen. den rockar :) shiiit. jag vil bara att det ska bli måndag!
take me awaaay!

ps, I loved you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0