vi sitter i samma bil


igår var jag och Anne på bio och såg Arn 2, jag tyckte den var helt värdelös.
om det berodde på att jag inte sett ettan vet jag inte (?)
Sen hämtade ellan upp mig, vi gled runt hela kvällen i forden, kollade in
nex, olles osv. besökte lite folk och hade allmänt trevligt. var väl hemma
vid halv 4 och idag har jag sovit till halv 2. kom precis hem från stallet och
ikväll blir det middag på olles med andre, stina, jonas, sandra och linus :)

har inte så mycket mer på hjärtat, är trött och tror jag ska sova en timme eller något.
ska även kolla lite sex and the city och ringa och boka bord på olles.

ha en trevlig lördag! kram

Kommentarer
Postat av: Emlan

Din dissarpilla, ringde dig igår men du svarade inte:/ sen ringde du inte upp heller! buhuuu

2008-08-30 @ 17:04:11
URL: http://emeeliew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0