fet diss till välkommaskolans luciatåg!


alltså helt allvarligt? som jag skrev igår så såg jag fram emot
att se och höra skönsjungade sång och ett vackert luciatåg.
och vad fan får man se? Jo en tjej i MINIkjol och magtröja ungefär
som en BH och så hade hon nätstumpor och smink i hela ansiktet,
sen fanns det dom som hade en oversize t-shirt och hudfärgade strumpisar!
och som att inte det skulle vara nog, två sjärngossar (som dessutom var tjejer)
hade iron maiden t-shirtar och träningsshorts! lucian var en kille och ja,
allt var ett enda stort fiasko! satt och skrattade emellan varven samtidigt som
jag blev irriterad över att det inte var ett seriöst luciatåg.
om nån var med som läser detta får ni ursäkta, men detta är bara min åsikt!

nu ska jag hoppa i duschen, har både tränat och solat samt vart i stallet
så det känns som att de behövs.
sen ska jag slänga i mig middag med min familj och därefter spendera
min kväll framför IDOLFINALEN med mallan och jossa!

ME LOVE
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0