god jul på er!


snart är denna julafton också över och den har vart mysig
och lugn. fick massa julklappar och det hade jag då verkligen
inte behövt men mamma och pappa kan väl inte låta bli :)
tycker maten och att man har familjen runt omkring sig är det
enda som räknas. jag skiter faktiskt i julklappar, det är en bonus:)

saknar elin, det är så trist att hon fått fira jul på lassa.
men hon är en superwoman så det har nog gått galant!
min bästa julklapp var att elin överlevde olyckan och mår bra!
nåt annat kan jag knappast önska mig

nu ska jag sova, en puss och kram och en
"jag älskar er" hälsning till alla mina nära!

här är en bild på mina två hundar som bosatt sig vid
granen enda sen imorsen och vaktat paketen,
det har morrats en hel del åt varandra och vi har fått
skratta så tårarna rinner! så gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0