life is a bitch and so am I ;)

eller hur ellan? ;)

idag har jag jobbat, har vart en seg dag och det är
bara tur att jag jobbar med vicky, hon är störtskön och
gör det lite lättare att stå ut en dag men mopp och trasa
i handen ;). efter jobbet for jag på stan och handlade ett par
pumps, strumpisar och lösögonfransar! sen vart de bolaget
och solning. känns skönt att solat lite inför imorrn, var så blek
tidigare! for förbi ellan också och hälsade på, hon skiter i korsetten
och knallar på precis som om hon vore helt reparerad ojoj ;).
lånade även en jävulskt snygg klänning som jag ska ha imorrn,
en svart siden klänning med ett rött blommönster!

sen bar det av till klarran, red ut på honom..eller vi skrittade runt lite
överallt och sen galopperade vi lite på utebanan, var hyffsat bra underlag
trots att det smält och fryst osv.. skönt det så han fick göra av med lite energi:)

imorrn är det alltså nyårsafton och som det ser ut nu så ska vi korka
upp hemma hos mig, beställa nån form av mat och sedan fara runt på
lite olika ställen! sen blir det mest troligt harrys om vi inte hamnar någon annanstans!
ett måste är att jag firar 12slaget nära mina vänner, så inte jag eller någon annan
är i en driva och spyr.. haha! skämt och sido, ska med andra ord ta det lungt
med alkoholen så man minns detta nyår och har roligt hela kvällen ;)

snart kommer emelie och bättrar på färgen på min lila slinga
och sen blir det nog sängdags så man är fit for fight inför morgondagen!
hoppas vi ses i vimlet

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0