nästan påsatt


hjälp vilken sinnessjuk dröm jag hade inatt.
alltså jag var med en kille (han var amerikansk) och
helt plötsligt började han dra ner byxorna!
och jag bara "no no" men han brydde sig inte och fortsatte
antyda att vi skulle ha sex, hans balle var dessutom gigantisk
och tokhårig så jag fick panik och 
sprang ut ur huset och tog med mina hundar i kopplet och gömde
mig bakom ett träd på grannens gård (?).
fan vad vrickad dröm?

sen efter det drömde jag  att jag hade husfest och att
huset blev helt vandaliserat av folk som inte fick komma,
och ingen lyssnade på mig när jag sa att dom skulle sticka
så tillslut var det typ 100 pers i mitt hus. creepy

fyfan, törs inte sova inatt. synd att man inte kan kontrollera det
man drömmer. för visst är drömmer sjuka ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0