öhm.. jag och bellso i ett nötskal?


haha asså, ingen hade fattat om de läste min inkorg,
den består av sms av bella och en massa sjuk men extremt
rolig humor ;) för att inte tala om utkorgen också! HAHA.

vi har iaf vart på spaning i björkberget, förfryst oss och hittat till en helt sjuk
sida. det ska iaf vara en kärring från kiruna, tror ni det är sant eller inte?
läs hennes "noveller" (kolla inte bilderna ni får mardrömmar) och där står
det iaf om när hon haft sex med en häst. har lust att anmäla henne men tror
inte att det går, jag blir så förbannad !!!!!!
mogeninorr.se är adressen iaf, sjukligt!

hoppas jag inte drömmar mardrömmar inatt om henne! snälla
skona mig ifrån det.
annars har jag vart i skolan och gymmat idag, mer än så blev det icket..
imorrn blire skola/gym/solning/stall och sen tattotime :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0