Take the shackles off my feet so I can dance



Yoohoo.
Har verkligen inte gjort nåt vettigt idag känns det som!
är allmänt less på min vardag och jag ser fram emot nåt
spännande? måste handla klart alla julklappar så jag vet hur
min budget ser ut. Blir nog att parta på lördag eftersom det är lucia,
stina är ju redan taggad (OBS, det är måndag) haha!

annars då? vi hade det mysigt igår i byn. har dock sovit lite trångt
men inte kan man klaga. har då aldrig skrattat så mycket som när danne
skulle lära sig nya kortspel, ojoj!

jag och mamma klickade hem lite från zoovillage idag,
hon ville ha en likadan jacka som jag har (en elvine) som jag
dessutom glömt att jag äger. använder den aldrig! jag klickade hem
ett par Ed Hardy mjukisar och ett par lacoste skor. Sen hittade vi en
sjukt fin julklapp åt min bror (kan inte skriva vad det var tror han tjuvläser
min blogg?) haha :P man blir ju på lite bättre humör av att beställa nånting nytt.

äh jag tror jag avrundar här, puss på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig gumman<3

2008-12-10 @ 15:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0