utväxt, nej tack!


sitter med en toning i håret, färgar över min utväxt.
har frissatid först 30/12 och det känns perfekt att bli färgad och
klippt dagen innan nyårsafton men samtidigt så kunde jag inte stå
ut med denna utväxt så en toning passar bra den håller säkert så
jag är snygg i barret lucia och juldagen. Är ingen hit att ha svart hår och få
en "ljus" brun utväxt det ser verkligen schabbigt ut.

så vad har jag gjort idag då?
innan skolan tränade jag ben och kondition på gymmet,
sen hade vi rörlig bild och efter det hade jag körning med bilskolan.
Nu måste jag sätta gasen i botten med teorin, och de lär jag göra!

längtar jättemycket till helgen, imorrn är det tillexempel lucia i skolan
och det är så mysigt att lyssna på sångt och så!  sen på kvällen
är det ju idolfinalen och det kan jag knappast missa!
och på lördag ska vi slå klackarna i taket för då är det lucia ;)
har köpt en volang kjol från mondo som ska invigas och lite annat smått och gott!
och på söndag är det stallets luciashow, om inte hästen får vaccin imorrn så
blir det höjdhoppning, klarran lär bli taggad av att få hoppa lite högre för en gångs
skull ! fast vi tjuvtränade på hopplektionen i tisdags, eller bara på 1.30 men kan säga
att det var typ 6 månader sen jag hoppade ett hinder på den höjden ;).

hoppas kläderna från zoovillage kommer imorrn också, hade vart som pricken över
i:et på en lyckad helg ;)

nu ska jag skölja ur färgen!
puss på er

ska ut med denna babe förresten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0