vars är min header?


efter ca en månad utan min header har jag upptäckt att jag inte
har en header längre, duktigt ! har som tyckt att min blogg har sett
lite tråkig ut, fan vad retard jag är ibland alltså ;).

har vart en bra dag, gjorde bort en massa i skolan till skoltidningen
och sen for jag och mamma och hämtade ut vårt paket!
allting passade och mina mjukisar var så sköna, kommer aldrig kunna
hoppa ur dem. Men en sak är lite konstigt, jag kunde ha XS på mjukisarna
och hur ska då en "riktig" XS tjej kunna ha dom? ;) haha, för jag är verkligen
ingen XS på benen och rumpan! nånå, tur för mig iaf att de passade!

har just umgåtts med elin och hon öppnade sin julis och så
har vi bara pratat sönder varann. men några timmar är för kort
tid alltså! är så trist när hon jobbar jämnt och snart flyttar även hon
och isso.. vill inte ens tänka på det, gör ont i hjärtat alltså

hur ska jag klara mig utan dig ellan?
det är som att vara utan sötsaker, helt omöjligt
I LOVE U !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0